domingo, 26 de febrero de 2012

La dansa de la primavera- Maria del Mar Bonet



Febrer m'ha duit la carta tan precisa
vol que els lilàs s'obrin pel dits
i en el cor m'hi creixi una palmera
que exigent que ve la Primavera!

Que exigent que ve la Primavera
i el meu cor tan malaltís
tinc por que es cremi dintre la foguera
(no puc desfer-me del seu encís)

No puc desfer-me del seu encís,
obrir les branques, ballar amb ella,
pentinar-me al seu vent la cabellera,
cantar la lluna de les seves nits

Cantar la lluna de les seves nits
cantar vermells de la tardor
cantar el silenci de la nova neu
cantar si torna el dolorós amor

Cantar si torna el dolorós amor
i néixer un poc més en l'intent
i créixer un poc més cada entretemps
i volar amb el vent i les noves llavors

Volar amb el vent i les noves llavors
qui sap on el vent ens portarà?
a dins del cor d'una terra antiga
o creixeré en el fons de la mar.


Febrero me ha llevado la carta tan precisa
quiere que los lilas se abran por dichos
y en el corazón me crezca una palmera
que exigente que viene la Primavera!

Que exigente que viene la Primavera
y mi corazón tan enfermizo
tengo miedo que se queme dentro de la hoguera
(No puedo deshacerme de su encanto)

No puedo deshacerme de su encanto,
abrir las ramas, bailar con ella,
peinarme a su viento la cabellera,
cantar la luna de sus noches

Cantar la luna de sus noches
cantar rojos del otoño
cantar el silencio de la nueva nieve
cantar si vuelve el doloroso amor

Cantar si vuelve el doloroso amor
y nació un poco más en el intento
y creció un poco más cada entretiempo
y volar con el viento y las nuevas semillas

Volar con el viento y las nuevas semillas
quién sabe dónde el viento nos llevará?
dentro del corazón de una tierra antigua
o creceré en el fondo del mar.

No hay comentarios: